تغییر عکس صفحه ویندوز 10

در این قسمت از آموزش کامپیوتر به بررسی ویندوز 10 پرداخته ایم. امکانات زیاد و جذابیت هایی که ویندوز 10 داره باعث میشه که همه دیر یا زود به سمت استفاده از آن بریم.

برای خرید بسته آموزش ICDL کلیک کنید.

آموزشگاه عصرنخبگان تصمیم دارد با ارائه فیلم های آموزش رایگان ویندوز 10 زمینه آشنایی با انواع تنطیمات در ویندوز 10 را برای مخاطبین خود فراهم کند.

در اولین مبحث از سری آموزش های ویندوز ده به نحوه تغییر و عوض کردن تصویر پس زمینه در ویندوز 10 خواهیم پرداخت. به تصویری که در محیط دسکتاپ وجود دارد، تصویر پس زمینه نیز میگویند.

یکی از اصلی ترین تفاوت های موجود بین ویندوز 7 و ویندوز 10 مربوط به نحوه شخصی سازی صفحه دسکتاپ یا همان میزکارتان میشود.

واسه اینکه تو زمان کم مدرک بگیری؛ باید چیکار کنی ؟

تغییر عکس دسکتاپ در ویندوز 10

تغییر عکس پس زمینه دسکتاپ در ویندوز 10 به نسب ویندوز 7 سخت تر بوده و هیمن مسئله باعث سردرگمی افراد میشود. به همین دلیل عصرنخبگان تصمیم گرفته در آموزشی جداگانه به این موضوع بپردازد. در فیلم نحوه آموزش تغییر تصویر زمینه Background در ویندوز 10 آیتم هایی مانند چگونگی ورود به بخش تنظیمات صفحه دسکتاپ، تغییر عکس پس زمینه بر اساس حالت های موجود، اعمال سایز و بازه زمانی بر روی تصاویر و … بررسی خواهد شد.

فیلم آموزش در آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک بین المللی و نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای استان تهران و توسط مدرس دوره آموزش کامپیوتر  ICDL آقای رضا مدیری تهیه و منتشر شده است. مخاطبین میتوانند پس از مشاهده فیلم در صورت وجود هرگونه سوال در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارند. هم چنین شما میتوانید با عضویت در صفحه اجتماعی عصرنخبگان از جدیدترین فیلم های آموزشی ارائه شده توسط آموزشگاه مطلع شوید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش های کامپیوتر بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من وقتی راست کلیک میکنم و میرم رو گزینه ی مورد نظر
    تو قسمت بکگراند یه ارور میده میگه
    YOU need to activate windows before you can personalize your pc
    یعنی چی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما