فیلم آموزش رایگان ایلوستریتور

فیلم های آموزش رایگان ایلوستریتور

توضیحات

آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک فنی حرفه ای، در ادامه سری آموزش‌ های ویدئویی رایگان ویژه بازار کار، اقدام به انتشار فیلم های آموزش ایلوستریتور با محوریت آموزش ابزارها، ترفندها و تکنیک های ایلوستریتور به صورت کاملا رایگان کرده است.

  • سطح فیلم‌های آموزشی: مبتدی تا پیشرفته
  • تعداد کارآموزان تا به امروز: 1035 نفر
مشاهده فیلم های رایگان در انتهای صفحه
null

شروع دوره

1397
null

سطح مدرس

حرفه‌ای
null

تعداد کارآموزان

1035 کارآموز
null

کیفیت آموزش ها

مناسب مبتدی تا پیشرفته

فیلم آموزش رایگان ایلوستریتور

آنچه که مخاطبین عام از نرم افزار Adobe Illustrator میدانند این است که ایلوستریتور یک نرم افزار وکتوری است که اساس کار آن بر مبنای بردار بوده و برای طراحی در کامپیوتر بکار میرود. اما واقعیت این است که ایلاستریتور یک نرم افزار فوق العاده است که اگر از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده کنید بی تردید آنرا با هیچ نرم افزار دیگری عوض نخواهید کرد. امکانات ابزارها، ترفندها و تکنیک هایی که این نرم افزار در اختیار کاربر قرار میدهد بعلاوه سازگاری آن با محیط فتوشاپ باعث سهولت و سریع تر بودن روند انجام کار میشود.

آموزشگاه عصرنخبگان نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای استان تهران از سال 1397 کلاس های حضوری آموزش Illustrator را برگزار مینماید. حال تصمیم گرفته ایم در آموزش های ویدئویی کوتاه رایگان عصرنخبگان به معرفی قابلیت های کاربردی و آموزش ابزارهای ایلوستریتور از طریق حل مثال بپردازیم.

بسته جامع آموزش صفر تا صد ایلوستریتور؛ ابزاری مناسب برای یادگیری این نرم افزار گرافیکی

فیلم های رایگان آموزش ایلوستریتور مناسب برای چه افرادی است؟

مباحث بیان شده علاوه بر اینکه برای افرادی که میخواهند به تازگی آموزش ایلوستریتور را شروع کنند مفید است برای هنرجویانی که در دوره شرکت کرده اند نیز کاربردی است زیرا مطالب مورد بررسی در آموزش رایگان ایلوستریتور به نحوی جدید و از زاویه ای دیگر بیان شده است و در این گونه از آموزش های ویدئویی سعی در معرفی ترفندها و تکنیک های خاص، آموزش ابزارهای پرکاربرد و روش های سریعتر انجام شدن کار از طریق کلیدهای میانبر داشته ایم.

پیشنهاد میکنیم در صفحه اینستاگرام یا صفحه یوتیوب عصرنخبگان و یا پنل اطلاع رسانی سایت عضو شده تا از جدیدترین و پربازدیدترین آموزش های رایگان عصرنخبگان مطلع شوید. شما میتوانید با ارسال نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود در قسمت دیدگاه ها ما در خدمات رسانی هرچه بهتر یاری نمایید. هم چنین مبحث مورد علاقه خود را بیان کنید؛ تا در کوتاه ترین مدت فیلم آموزشی آنرا برای شما تهیه کنیم.

سایر آموزش های رایگان

5/5 - (6 امتیاز)

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • زهرا حبیبی
    19 دی, 1402 4:33 ب.ظ

    عالی

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید اموزن آنلاین چهل سوال از گرافیک Ai. از من امتحان دارم خیلی استرس دارم دوس دارم موفق باشم خواهش آموزن آنلاین رایگان باشه

    پاسخ
    • آموزشگاه عصرنخبگان
      16 خرداد, 1402 1:08 ب.ظ

      سلام، متوجه نشدم؟ شما کارآموز ما هستید؟
      اگر کارآموز ما هستید برای راهنمایی آزمون ها به تلگرام شماره 09305374419 پیام بدید

      پاسخ
  • ببخشید من یکم گیج شدم خب تو بخش آموزشهای رایگان که تو سایتتون خوندم باید درخواست میدادیم و هر زمان شما صلاح میدونستین آموزش رایگان برگزار میشد و تازه نوشته بودین در صورتی که به درآمد برسیم باید هزینش رو پرداخت کنیم یعنی در واقع رایگان نبود، الان این چطوریه؟ اینو فیلماش رو ببینیم بعد میتونیم بر اساس همون درخواست مدرک بدیم و تو آزمون فنی حرفه ای شرکت کنیم؟ من سیستان بلوچستانم میتونم تو شهر خودم آزمون بدم؟

    پاسخ
    • سلام، کلاس رایگان مربوط به خدمات آموزشگاه قبل از کرونا بوده و فعلا کلاس ها رایگان برگزار نمیشن.
      الان میتونید از منوی سایت قسمت “آموزش رایگان” فیلم های آموزشی رو ببینید و ازشون استفاده کنید.
      برای مدرک فنی حرفه ای میتونید از لینک زیر اقدام کنید:
      https://www.asrenokhbegan.com/most-valid-certification/
      ما فقط میتونیم داخل تهران معرفیتون کنیم برای آزمون که حضوری هست.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما