آموزش رایگان اکسل پیشرفته

فیلم آموزش رایگان اکسل پیشرفته

توضیحات

به طور حتم اگر قابلیت‌های پرشمار اکسل برای شما آشکار شود شما نیز به طرفداران این نرم افزار پیوسته و از این به بعد تمامی کارهای خود را با اکسل انجام خواهید داد. عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای، فیلم های آموزش تصویری از اکسل پیشرفته و توابع آن که در حسابداری و سایر رشته ها کاربرد دارد را به صورت حرفه ای و کاملا رایگان برای علاقه‌مندان منتشر مینماید.

  • سطح فیلم های آموزشی: مبتدی تا پیشرفته
  • مدرس فیلم های آموزشی: جناب آقای اکبر مهدیزاده
  • تعداد هنرجویان تا به امروز: 1040 نفر
آموزش تصویری excel در ادامه صفحه
null

شروع دوره

1392
null

سطح دوره

حرفـه‌ای
null

تعداد کارآموزان

1040 نفر
null

کیفیت آموزش ها

مناسب مبتدی تا پیشرفته

آموزش تصویری excel

سرعت انجام محاسبات در نرم افزار اکسل به واسطه توابع، بسیار بالا بوده و از این رو توانایی کار با اکسل یک مزیت به شمار میرود، علی الخصوص برای حسابداران. باتوجه به فراگیر بودن این موضوع و استفاده از نرم افزار اکسل در رشته های مهندسی، مدیریت مالی و حسابداری تصمیم گرفتیم از پرکاربردترین توابع اکسل آموزش های تصویری کوتاه مدت تهیه کنیم که برای تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته قابل درک باشد طوریکه پس از مشاهده این آموزش های تصویری توانایی کار با اکسل را به دست بیاورند.

آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان واحد مجاز آموزشی در شرق و غرب تهران علاوه بر آموزش اکسل در دوره مهارت های هفتگانه ICDL که به بیان مباحث مقدماتی میپردازد، دوره مجزایی برای آموزش  اکسل پیشرفته در نظر گرفته است. عصرنخبگان هم چنین سعی دارد با انتشار فیلم آموزش رایگان اکسل پیشرفته به بررسی نکات و تکنیک های پرکاربرد اکسل که روند انجام کار را برای افراد ساده تر و سریعتر خواهد کرد، بپردازد. جالب است بدانید در بین آموزش های تصویری توابع excel فیلم آموزش محاسبه اختلاف دو تاریخ شمسی و تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با میانگین بازدید 1000 نفر ماهانه جز رکوردداران و پربازدیدترین آموزش های رایگان excel هستند. به شما هم پیشنهاد میکنیم این آموزش های فوق العاده را از دست ندهید.

تمامی آیتم های منتشر شده بعلاوه آیتم های آموزش اکسل از صفر تا صد در بسته آموزش جامع اکسل توسط عصرنخبگان عرضه شده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

در فیلم آموزش حرفه ای اکسل پیشرفته چه مواردی بیان میشود؟

به طور کلی میتوان گفت در فیلم های آموزش رایگان اکسل پیشرفته بیشتر به بیان مواردی پرداخته ایم که با استفاده از توابع، در مدت زمان کمتری و با حداقل درصد خطا میتوان آن ها را انجام داد. اگر شما تا قبل از این هیچگونه آشنایی از کار با اکسل نداشته اید، جای نگرانی نیست؛ در تمامی فیلم ها با در نظر گرفتن این نکته، آموزش ها به نحوی داده شده است که از دید یک فرد مبتدی تا یک فرد پیشرفته کارآمد و مفید محسوب شود. در واقع آموزش از صفر شروع شده و در ادامه با بیان ترفندها و نکات جدید سطح همه مخاطبین را در نظر گرفته ایم. آموزش های تصویری excel از طریق حل مثال و به صورت پروژه محور انجام شده اند. هم چنین در هر فیلم سعی کرده ایم کلیدهای میانبر آن آیتم را نیز معرفی کنیم. شما میتوانید با عضویت در پنل اطلاع رسانی و یا صفحه اینستاگرام عصرنخبگان از جدیدترین و پربازدیدترین ویدئوهای آموزشی مطلع شوید.

آموزش اکسل پیشرفته در حسابداری

همانطور که میدانید نرم افزار اکسل یک ابزار فوق العاده کاربردی برای انجام عملیات و محاسبات ریاضی است، به همین دلیل افراد بنا به نیازهای شغلی خود از آن استفاده میکنند. اما کار با اکسل از همه بیشتر به حسابداران توصیه میشود؛ زیرا در کار خود عمدتا با محاسبات ریاضی سرکار دارند و ابزارها و توابع اکسل باعث میشود کار ساده تر و البته دقیق‌تر پیش برود. آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان در آیتم های تولید شده به آموزش اکسل پیشرفته در حسابداری توجه ویژه‌ای دارد.

  • آموزش رایگان توابع اکسل در حسابداری

در حال حاضر توانایی کار با اکسل یک نقطه مثبت در رزومه حسابداران محسوب میشود. تعامل نرم افزارهای حسابداری با اکسل نیز خود مزیت بر علت است. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری خروجی های با فرمت excel میدهند. اغلب در کار پیش می‌آید که نیاز به تولید یا ویرایش یک گزارشی داریم که با نرم افزارهای حسابداری امکان پذیر نیست. در این هنگام میتوان از اکسل کمک گرفت.

نکته : لزوما وقتی میگوییم اکسل پیشرفته در حسابداری منظورمان فرمول ها یا توابع خاصی که فقط در حسابداری استفاده شوند نیست، همان توابع، ابزارها و امکانات اکسل هستند که استفاده از آن ها کمک به حل مفاهیم حسابداری میکنند. در همین راستا پیشنهاد میکنیم فیلم های آموزش حسابداری رایگان را نیز مشاهده نمایید.

شما عزیزان میتوانید در قسمت دیدگاه‌‎ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهتر شدن سطح آموزش‌ها با ما در میان بگذارید. هم چنین با معرفی آیتم های مورد نظر خود ما را در مسیر آموزش همراهی نمایید.

سایر آموزش‌های رایگان

5/5 - (2 امتیاز)

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما