تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و برعکس در اکسل

در این قسمت از آموزش اکسل رایگان به آموزش تبدیل تاریخ در اکسل می پردازیم. فرض کنید تعدادی داده در نرم افزار اکسل داریم که به وسیله آن ها میخواهیم محاسبات و گزارش گیری انجام دهیم. اغلب پیش می‌آید که در داده های خود از تاریخ های شمسی استفاده کرده‌ایم. اما اکسل در نسخه های پایین تر از 2016 این قابلیت را نداشته و از تاریخ شمسی پشتیبانی نمیکند.

در این فیلم آموزشی قصد داریم با کمک افزونه Farsi Tools به هدف خود برسیم. با استفاده از این افزونه 3 تابع به دیگر توابع اکسل اضافه خواهد شد که به واسطه آن میتوان کارهایی از قبیل زیر انجام داد:

  • تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

  • تبدیل تاریخ شمسی به میلادی

  • تبدیل اعداد به حروف فارسی

خرید بسته آموزش جامع اکسل

فیلم آموزش تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل در آموزشگاه عصرنخبگان نمایندگی رسمی سازمان فنی حرفه ای استان تهران و توسط مدرس دوره های حسابداری ویژه بازار کار جناب آقای اکبر مهدیزاده تهیه و منتشر شده است.

شما میتوانید پس از مشاهده فیلم در صورت بروز هرگونه مشکل در انتهای همین صفحه در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. همچنین میتوانید با عضویت پنل اطلاع رسانی و یا صفحه اینستاگرام عصرنخبگان از جدیدترین و پربازدیدترین اخبار آموزشگاه عصرنخبگان مطلع شوید.

شرکت در کلاس اکسل پیشرفته

سوالات متداول

با استفاده از افزونه Farsi Tools و توابع این افزونه می توانید در کمترین زمان ممکن تاریخ میلادی را به شمسی و یا برعکس تبدیل کنید.

به جای استفاده از فرمول های پیچیده برای تبدیل تاریخ در اکسل می توانید از توابع خاص  و ساده افزونه Farsi Tools برای این کار استفاده کنید.

این افزونه را می توانید در همین صفحه دانلود کنید و نحوه نصب و استفاده از آن را در فیلم آموزشی منتشر شده مشاهده کنید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش دوره ها بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

4.9/5 - (11 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

64 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما