دوره های فنی حرفه ای

دوره های فنی حرفه ای

کلاس های فنی حرفه ای (رایگان + غیر رایگان)

آموزشگاه عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی حرفه ای است و در برگزاری دوره های آموزشی حضوری و آنلاین، ارائه بسته های آموزشی و فیلم های آموزشی رایگان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک و معماری فعالیت دارد. در این صفحه می توانید درخواست خود را برای شرکت در دوره های فنی حرفه ای رایگان آموزشگاه عصرنخبگان (که اکثرا با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی همراهند) ثبت کنید.

رزرو کلاس های رایگان فنی حرفه ای

در صورتی که برای شرکت در کلاس ها و آموزش خود وقت کمی دارید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های فنی حرفه ای غیر رایگان با امکان پرداخت اقساطی است که می توانید زمانبندی و شهریه هر دوره را با کلیک روی صفحه “تقویم آموزشی عصرنخبگان” مشاهده فرمایید.

  • دوره های رایگان فنی حرفه ای آموزشگاه

آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان همواره با هدف جلب رضایت کارآموزان در فراهم کردن خدمات و رفاه آنان پیش قدم بوده است. از جمله خدماتی که در طول این سال ها برای همراهان همیشگی عصرنخبگان مد نظر داشته ایم اعم از : فراهم آوردن بستری آرام، دوستانه و تخصصی برای آموزش، بهره گیری از سیستم هایی با امکانات سخت افزاری به روز، مشاورین باتجربه و دلسوز، وبسایت فعال در تمامی زمینه ها (توضیحات کامل و آشنایی با کلاس ها، امکان ثبت نام غیرحضوری دوره ها، ایجاد فضای پرسش و پاسخ در سایت جهت آشنایی افرادی که به تازگی به محموعه پیوسته اند، انتشار فیلم های رایگان icdl، فتوشاپ، نرم افزارهای هلو، سپیدار، همکاران سیستم و آموزش حسابداری از پایه ، برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین و تهیه بسته های آموزشی برای علاقه مندان به یادگیری غیرحضوری.

اینبار نیز در نظر داریم با برگزاری کلاس های رایگان فنی حرفه ای در تهران برای افرادی که به دلیل مشکلات مالی قادر به گذراندن این دوره های مهارتی نیستند، زمینه آموزش دوره های فنی حرفه ای حسابداری، کامپیوتر، گرافیک و معماری را به صورت رایگان فراهم آوریم.

* متاسفانه تا اطلاع ثانوی کلاس های رایگان در آموزشگاه برگزار نمی شوند. اما اگر محدودیت زمانی برای شرکت در کلاس ها ندارید می توانید با مطالعه این صفحه و پر کردن فرم در لیست متقاضیان کلاس رایگان قرار گیرید. اطلاع رسانی های بیشتر در صفحه اخبار عصرنخبگان انجام می گردد.

برای مشاهده تاریخ شروع دوره های آموزشی عصرنخبگان، دوره موردنظر را از منوی سایت انتخاب نمایید.

استعلام اعتبار آموزشگاه عصرنخبگان

  1. عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت اداره کل فنی حرفه ای استان تهران) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  2. عصرنخبگان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.
  3. آموزشگاه عصرنخبگان نماینده رسمی شرکت های همکاران سیستم و طرفه نگار (هلو) است.

آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های حسابداری با مدرک فنی حرفه ای و از پرمخاطب ترین واحدهای آموزشی استان تهران است. این واحد آموزشی در مهر 98 تصمیم به برگزاری دوره های رایگان نموده است. البته در چهارچوب رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. متقاضیان برای شرکت در دوره های رایگان عصرنخبگان باید اطلاعات خود را در فرم انتهای همین صفحه وارد کنند.

شرایط شرکت در کلاس های رایگان آموزشگاه فنی و حرفه ای عصرنخبگان

  1. اولویت تماس ها براساس تاریخ تکمیل فرم رزرو خواهد بود.
  2. آموزشگاه موظف به حفظ اطلاعات مخاطب دوره های رایگان بوده و به هیچ عنوان مدرسین دوره‌ها و یا کارآموزان دیگر از این موضوع اطلاع نخواهند پیدا کرد.
  3. کارآموز دوره های رایگان بعد از اتمام دوره آموزشی خود، در صورت اشتغال و استفاده از مهارت های آموزش دیده در عصرنخبگان، موظف به پرداخت شهریه دوره خواهد بود.
  4. دوره‌های آموزشی رایگان تفاوتی با دوره های عادی نداشته و نخواهد داشت.
  5. تاریخ دقیق شروع کلاسها برای متقاضیان ثبت نام رایگان مشخص نیست و آموزشگاه در هر دوره یا میان دوره‌ای که ظرفیت داشته باشد، با شخص متقاضی تماس خواهد گرفت.
  6. طبیعی است این آموزش ها جز خدمات فوق برنامه آموزشگاه بوده و در صورت وجود هرگونه هرج و مرج در برگزاری کلاسها، آموزشگاه قادر به حذف این نوع خدمت خواهد بود.
کلاس آموزش شغل حسابداری

قابل توجه متقاضیان شرکت در دوره های رایگان آموزشگاه عصرنخبگان، یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک بین المللی، در حال حاضر اولویت با افرادی است که ثبت نام میکنند و کلاس رایگان فعلا برگزار نمی شود؛ لذا ممکن است مراحل انجام امور مربوط به حضور شما در کلاس ها با وقفه طولانی انجام شود. چنانچه محدودیت زمانی برای گذراندن دوره ها ندارید فرم زیر را پر کرده و منتظر اعلام خبر بعدی بمانید. پیشاپیش از صبوری شما متشکریم.

فرم رزرو کلاس های رایگان فنی حرفه ای

4.9/5 - (30 امتیاز)

164 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما