دورگیری عکس در ایلوستریتور

در این قسمت از آموزش ایلوستریتور رایگان به بررسی نحوه دورگیری عکس ها پرداخته ایم. گاهی اوقات پیش می آید هنگام کار در نرم افزار ایلاستریتور نیاز داریم از یک سوژه در عکس به تنهایی استفاده کنیم برای اینکار لازم است فضای پشت عکس و قسمت بک گراند حذف و پاک شود؛ Select در ایلوستریتور شاید کمی سختر از فتوشاپ باشد اما با استفاده از ابزار Pen این کارامکان پذیر است. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه با ابزار پن دورگیری کنیم.

خرید پکیج آموزش کامل ایلوستریتور

  • چگونه در ایلوستریتور تصاویر را به وکتور تبدیل کنیم؟

در شرایط معمول تبدیل عکس به وکتور خیلی موضوع مهمی به نظر نمیرسد اما وقتی میخواهید روی یک پروژه کار کنید و درگیر کار با عکس های بی کیفیت میشوید متوجه لزوم انجام این کار خواهید شد. تبدیل تصاویر به وکتور از طریق ابزار image trace امکان پذیر خواهد بود که در این فیلم آموزشی چگونگی استفاده از آن بررسی شده است. این ابزار باعث میشود جزئی ترین قسمت های تصویر از بین رود و دیگر خبری از پیکسل ها نیست. هم چنین میتوانید به وسیله آن رنگ ها را نیز از هم جدا کنید.

ثبت نام در کلاس آموزش ایلوستریتور

آموزش دورگیری و برش عکس در ایلوستریتور

فیلم آموزش دورگیری عکس و تصاویر در نرم افزار ایلوستریتور از طریق ابزارهای select و انتخاب توسط سرکار خانم حمیده زارعی استاد دوره های گرافیک فنی حرفه ای در آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک فنی حرفه ای تهیه و منتشر شده است. عصرنخبگان فیلم های آموزش رایگان متعددی در زمینه های مختلفی اعم از آموزش حسابداری، آموزش کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی منتشر می نماید. شما میتوانید با عضویت در صفحه اینستاگرام عصرنخبگان و یا پنل اطلاع رسانی سایت از جدیدترین فیلم های آموزشی رایگان مطلع شوید. هم چنین در قسمت دیدگاه ها در انتهای صفحه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش دوره های کامپیوتر بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما