گزارش حساب خلاف ماهیت در نرم افزار سپیدار

در این مبحث از آموزش رایگان نرم افزار سپیدار، می خواهیم روش مشاهده حسابهای خلاف ماهیت رو بهتون آموزش بدیم. اول از همه باید بدونی حساب خلاف ماهیت چیه؟

معرفی حساب خلاف ماهیت

به حسابی خلاف ماهیت گفته میشه که مانده آون حساب خلاف ماهیتش عمل کرده باشه؛ همونطور که می دونید حسابی مثل حساب صندوق ماهیت بدهکار داره یا مانده این حساب باید همیشه بدهکار باشه و یا می تونه صفر باشه امااااا هیچوقت نمیتونه بستانکار بشه. حالا اگه این اشتباه به هر دلیل مثل کم و زیاد زدن بدهکار و بستانکار ، اشتباه کردن در صدور سند حسابداری و … رخ بده، اصطلاحاً گفته میشه حساب صندوق خلاف ماهیت عمل کرده که شما به عنوان حسابدار باید بتونید این مشکل رو با پیدا کردن اشتباهتون حل کنید.

یکی از گزارشات خوب نرم افزار سپیدار، نمایش این حسابهاست که شما می تونید دقیقا مطابق با آموزش این مبحث در فیلم حسابهای خلاف ماهیت، این حسابها رو پیدا کنید و مشکلشون رو رفع کنید.

جهت آشنایی با چگونگی انجام عملیات این فیلم را مشاهده کنید.

شرکت در دوره آموزش حضوری و آنلاین نرم افزار سپیدار

آموزش مشاهده حساب خلاف ماهیت در سپیدار

فیلم آموزش  مشاهده حساب خلاف ماهیت در نرم افزار سپیدار تهیه شده توسط آقای اکبر مهدیزاده مدرس دوره های حسابداری بازار کار در عصر نخبگان یکی از آموزشگاه های حسابداری با مدرک فنی حرفه ای و نمایندگی سپیدار تهیه و منتشر شده است. پس از مشاهده فیلم، در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد و یا انتقاد میتوانید آنرا در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست. ضمنا با عضویت در صفحه یوتیوب عصرنخبگان از جدیدترین آموزش های رایگان ما باخبر شوید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش نرم افزارهای مطرح حسابداری بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما