ثبت سفارش در نرم افزار هلو

در این قسمت از آموزش نرم افزار هلو به یکی از قابلیت های پرکاربرد در نرم افزار حسابداری هلو، که ثبت سفارش است می پردازیم. نیاز به استفاده از این قابلیت در شرایط تورمی اهمیت دوچندان پیدا می کند. در شرایط تورمی شما نمی توانید به قیمت ها اعتماد چندانی داشته باشید و قیمت اجناس و کالاها هر لحظه تغییر می نماید و فروشنده ها نمی توانند با ریسک بالایی که وجود دارد، کالاهای خود خریداری نمایند. پس این سوال به وجود می آید که برای فروش باید چیکار کرد؟!

آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو

ثبت سفارش، بهترین راه برای فروش در شرایط تورمی

شما می توانید برای داشتن یک فروش مطمئن، ابتدا بیعانه ای از خریدار به عنوان علی الحساب دریافت کنید تا مطمئن باشید که خریدار، از خرید خود اطمینان دارد. سپس سفارش دریافتی را در نرم افزار هلو ثبت نمایید. بعد از آن اقدام کنید به خرید کالای مورد نیاز مشتری خود و پس از تحویل گرفتن، با مشتری خود تسویه کرده و کالاها را تحویل نمایید.

مزایای استفاده از این روش:

  1. اطمینان از خرید خریدار
  2. جلوگیری از راکد ماندن سرمایه
  3. حذف ریسک ناشی از کاهش ناگهانی قیمت در شرایط تورمی
  4. فروش به قیمت روز

شرکت در دوره آموزش نرم افزار هلو

و اما روش کار :

برای انجام این کار در نرم افزار  هلو می بایست ابتدا از منوی عملیات مرتبط با کالا، گزینه سفارشات خرید/فروش کالا را انتخاب کرده و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنیم. در پنجره باز شده می توانیم نام طرف حساب ، کالای سفارش داده شده ، زمان دریافت و تحویل سفارش را مشخص کنیم.

شما در این پنجره فی کالا را وارد می کنید اما اصلا نگران نباشید. چراکه می توانید بعدا این فی را متناسب با خریدی که انجام داده اید، تغییر دهید و به روز کنید. ضمنا شما می توانید بیعانه یا همان مبلغ پیش دریافت خود را پس از تایید این پنجره، در سیستم ثبت نمایید.

بعد از اینکه کالای مشتری خود را تهیه نمودید، می توانید مجدد از مسیر گفته شده اقدام به صدور فاکتور نمایید و قیمت کالا را به روز محاسبه کرده و بطور خودکار، مبلغ پیش دریافت را از آن کسر کرده و ما بقی را با مشتری حساب نمایید.

تولید طبق فرمول در نرم افزار هلو با پروژه عملی

آموزش ثبت سفارش در نرم افزار هلو

فیلم آموزش ثبت سفارش در نرم افزار هلو توسط آقای اکبر مهدیزاده مدرس دوره های حسابداری بازارکار در آموزشگاه عصرنخبگان تهیه و منتشر شده است. شما میتوانید پس از مشاهده فیلم، در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد و یا انتقاد آنرا در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید. ضمنا با عضویت در صفحه یوتیوب عصرنخبگان از جدیدترین آموزش های رایگان ما باخبر شوید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش نرم افزارهای مطرح حسابداری بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما