آوردن آیکون مای کامپیوتر My Computer روی دسکتاپ ویندوز 10

در ادامه نکاتی که در آموزش کامپیوتر درباره ویندوز 10 بررسی کردیم این جلسه خواهیم دید که آیکون محبوب My Computer در ویندوز 10 با نام This Pc به کار میرود. اما این آیکون به صورت پیش فرض روی صفحه دسکتاپ وجود ندارد و خود کاربر باید آن را اضافه کند.

شرکت در کلاس کامپیوتر ICDL

چگونه آیکون My Computer را به دسکتاپ اضافه کنیم؟

از سری آموزش های رایگان کامپیوتر و بررسی منوی Personalize در این جلسه به آیتم Theme و نحوه آوردن آیکون برنامه ها روی دسکتاپ میپردازیم. با استفاده از این تنظیمات میتوان آیکون های اصلی را به درست ترین حالت ممکن به دسکتاپ اضافه کرد در غیر این صورت شما از هر راه دیگری آیکون مای کامپیوتر را اضافه کنید به صورت Shortcut به دسکتاپ اضافه خواهد شد.

نکته:

با زدن کلیدهای ترکیبی Windows + E از روی کیبورد، میتوانید به مای کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

فیلم آموزش از صفر تا صد کامپیوتر با مدرک معتبر فنی حرفه ای

نحوه اوردن ایکون روی دسکتاپ

فیلم آموزش نحوه اوردن ایکون روی دسکتاپ در ویندوز 10 در آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک بین المللی و نمایندگی رسمی سازمان فنی حرفه ای در شرق تهران و توسط جناب آقای رضا مدیری استاد دوره‌های مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر ICDL فنی و حرفه ای تهیه و منتشر شده است. شما میتوانند پس از مشاهده فیلم در صورت وجود هرگونه سوال در انتهای همین صفحه در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. هم چنین با عضویت در سایت از طریق پنجره اطلاع رسانی و یا صفحه اجتماعی عصرنخبگان از جدیدترین فیلم های آموزشی ارائه شده توسط آموزشگاه مطلع شوید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش های کامپیوتر بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

19 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما