20 آموزشگاه کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران

20 آموزشگاه کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران

یکی از دغدغه های اصلی کارآموزان در زمینه آموزش، انتخاب آموزشگاهی است که علاوه بر کیفیت آموزش بتواند مدرک معتبر نیز ارائه دهد. در زمینه ی آموزش مهارت های کامپیوتری، آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای از اعتبار رسمی در سراسر کشور برخوردارند و می توانند در انتهای آموزش مدرک فنی حرفه ای بین المللی که قابل ترجمه بوده و علاوه بر استخدام برای مهاجرت نیز استفاده می شود به شما اعطا کنند. آموزش کامپیوتر برای تمامی سنین از دوره icdl آغاز می شود که معمولا در تمام آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای تدریس می شود و در پایان اخذ مدرک icdl میسر خواهد شد. پس گام اول در یادگیری هر مهارت کامپیوتری انتخاب یک آموزشگاه کامپیوتر مناسب و معتبر است. از آنجایی که مخاطبان آموزشگاه عصرنخبگان از سراسر ایران بوده و از ما می پرسند “آموزشگاه کامپیوتر کجا بریم؟” در این مقاله به معرفی 20 آموزشگاه کامپیوتر فنی حرفه ای در تهران و ایران پرداخته ایم تا با مقایسه دوره ها و خدمات هرکدام از این آموزشگاه ها بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برای مشاهده لیست کامل آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای نیز می توانید از سایت اداره کل فنی حرفه ای هر استان بازدید نمایید.

1. آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان

آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان با 8 سال سابقه در زمینه آموزش حسابداری و کامپیوتر ویژه ورود به بازار کار است. عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی حرفه ای بوده و دوره های کامپیوتر به خصوص دوره icdl را به صورت تخصصی با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می نماید. واحد آموزشی عصرنخبگان واقع در شرق و غرب تهران با توجه به داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، همیشه جزء بهترین آموزشگاه های کامپیوتر تهران بوده و بیشترین مخاطب آموزش مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL، نرم افزارهای گرافیکی و معماری را داراست که متقاضیان ثبت نام می توانند یک جلسه رایگان در دوره های آموزش کامپیوتر این واحد شرکت نمایند. تمامی کلاس های کامپیوتر آموزشگاه عصرنخبگان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

سام

سامانه آموزش مجازی عصرنخبگان

* قابل نصب روی ویندوز های 8 به بالا و اندروید 6 به بالا

سرعت

امنیت

مهارت

خدمات ویژه آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان

عصرنخبگان به دلایل زیادی و به انتخاب کارآموزان به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران شناخته شده ایم و می خواهیم به شما هم در انتخاب بهترین آموزشگاه کامپیوتر در شرق یا غرب تهران کمک کنیم. در ادامه به لیستی از خدماتی که به کارآموزان خود ارائه میدهیم اشاره خواهیم کرد.

  1. استفاده هر فرد از یک سیستم مجزا
  2. ارائه فیلم کلاس به کارآموزان در پایان هر جلسه
  3. کسب مدرک معتبر داخلی آموزشگاه
  4. دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه ای
  5. آزمون آنلاین از سوالات فنی حرفه ای در سایت عصرنخبگان
  6. برگزاری آزمون بعد از هر دوره جهت آماده سازی کارآموزان
  7. تکرار دوره آموزشی تا دوبار (کاملا رایگان)
  8. استفاده از سایت رایانه به صورت رایگان جهت تمرین
  9. دریافت شهریه به صورت قسط بندی شده و بدون بهره
  10. ارائه فیلم های آموزشی رایگان icdl
  11. کاریابی موفق با آماده سازی رزومه برای کارآموزان
کلاس فتوشاپ آموزشگاه عصرنخبگان

راه های ارتباطی آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان

آدرس: خیابان پیروزی ، 100 متر بعد از متروی شیخ الرئیس ( ابن سینا ) ، به سمت کلاهدوز ، پلاک 866

Instagram
Telegram
LinkedIn

مجتمع آموزشی برگزیده نو یکی از آموزشگاه های کامپیوتر خوب واقع در شیراز با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است. این مجموعه پس از سالها فعالیت حرفه ای در زمینه آموزش کامپیوتر، حسابداری، گردشگری، هتلداری، مدیریت MBA و همچنین دوره های مهارتی کوتاه مدت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارآمد ،تجهیزات و امکانات پیشرفته و بهره گیری از روشها و راهکارهای نوین آموزشی خدمات خود را ارائه می دهد.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه برگزیده نو

راه های ارتباطی

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، حدفاصل خلبانان و پاساژ پارمین، طبقه فوقانی آژانس شهر، شرکت تکتا افق برگزیده پارس

مجتمع آموزشی مدرس چندین سال است که با هدف آموزش و ارتقاء سطح مهارتهای کارآموزان تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور، خدمات آموزشی ارائه می دهد. این آموزشگاه کامپیوتر در زمینه ارائه بهترین آموزشهای حرفه ای و تخصصی و کاربردی فعالیت دارد. رشته های آموزشی تخصصی و حرفه ای ارائه شده در این آموزشگاه شامل رشته های فناوری اطلاعات (کامپیوتر)، امور مالی و بازرگانی (حسابداری)، عمران و معماری، هنرهای تجسمی و … می شوند. کلیه شرکت کننده گان در حرفه های مختلف این آموزشگاه می توانند پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای مدرک بین المللی در حرفه را کسب نمایند.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه مدرس

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، خانه اصفهان، خیابان گلستانه، روبروی پارک گلستان، مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای مدرس

موسسه راشد یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر و زبان در مشهد با بیش از بیست سال تجربه اکنون در برگزاری دوره های آموزشی رشته های حسابداری، ریاضی و هنر نیز فعالیت چشمگیری دارد. موسسه راشد مجهز به امکانات آموزشی کامل، روش های تدریس مدرن است و با  بهره مندی از بهترین اساتید و پوشش تمام دورههای مورد نیاز متقاضیان، در چندین شعبه فعالیت دارد. آموزشگاه کامپیوتر راشد با برگزاری دوره های مختلف برنامه نویسی، طراحی سایت، دوره های تخصصی، آموزش جدیدترین نرم افزارهای فنی مهندسی، نرم افزارهای اداری، دوره های فنی و حرفه ای و تمام مهارت های مورد نیاز بازار کار، با ارائه مدارک بین المللی  معتبر در کنار شماست.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه راشد

راه های ارتباطی

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان شهدا، چهار راه عبادی، روبروی بانک ملت

موسسه و مجتمع فنی سینا در سال 76 در شهرستان رباط کریم تحت عنوان آموزشگاه شروع به فعالیت و در سال 82 از شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی با شماره ثبت 21 رباط کریم تغییر و با تنظیم قرارداد با ادارات منطقه از جمله آموزش وپرورش، اداره برق، نیروی انتظامی،کمیته امداد امام خمینی و سایر ادارت با دو ساختمان مجزا در رشته های فن آوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، عمران، ادامه فعالیت می نماید . این آموزشگاه دارای مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) می باشد.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه سینا

راه های ارتباطی

آدرس: شهرستان رباط کریم، ابتدای بلوار مصلی، ساختمان سعادتمندی، طبقه ششم، واحد 18

این آموزشگاه از سال 1380 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح گردیده است. در طی این سالها هزاران کارآموز تحت نظر مربیان کارآزموده این آموزشگاه تحت آموزش قرار گرفته و موفق به اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای گردیده اند این مرکز این افتخار را داشته است که در فاصله سالهای بین 1382 لغایت 1385 بیش از 10 هزار نفر ساعت از فرهنگیان عزیز را در قالب آموزش مهارت های هفت گانه ICDL تحت آموزش قرار داده و همگی موفق به دریافت گواهینامه مهارت از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گردیده اند. این مرکز این آمادگی را دارد که با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته و بهره گیری از اساتید مجرب همچنان در خدمات شهروندان گرامی باشد.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه پویا رایانه

راه های ارتباطی

آدرس: جاده قدیم کرج، شهر قدس، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی مسجد جامع

مجتمع فنی و حرفه ای اندیشه آراد برگزار کننده کلاسهای آموزشی و مهارتی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، حسابداری و امور مالی و بازرگانی ، هنرهای تجسمی و رباتیک و چرتکه و … است.

مجتمع فنی اندیشه آراد از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: اسلامشهر- ابتدای خیابان زرافشان ، نبش کوچه 2 ، مجتمع فنی اندیشه آراد

آموزشگاه فرهنگ تبریز قوی ترین مرکز آموزشی شمال غرب کشور با چندین سال سابقه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی در شهر تبریز با اساتید مجرب و باتجربه استان آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمات به همشهریان و فرزندان گرامیشان می باشد. این آموزشگاه دوره icdl استاندارد برگزار می کند که دانشجويان اين دوره پس از شرکت در آزمون بين المللي Certificate اين دوره را که در ۱۴۹ کشور جهان داراي ارزش يکساني است دريافت مي نمايند.

آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه فرهنگ

راه های ارتباطی

آدرس: تبریز، چهار راه امین، طبقه بالای بانک تجارت، آموزشگاه فرهنگ

در مجموعه آموزشی فرزانگان، به عنوان یک آموزشگاه کامپیوتر در یزد، هدف اصلی اکثر دوره های آموزشی خود را کسب درآمد کارآموزان و شرکت کنندگان در دوره ها قرار داده اند. دوره های آموزشی تخصصی این آموزشگاه، شما را برای شروع بیزینس خود و یا توسعه آن آماده خواهد کرد. چه قصد استخدام شدن در سازمان های دولتی و یا شرکت های خصوصی را داشته باشید و چه بخواهید برای خود کسب و کار مستقلی پیاده کنید.

مجتمع فنی فرزانگان از آموزشگاه های کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: یزد-نعل اسبی (میدان فرهنگ)، کوچه سمت چپ بانک ایران زمین (کوچه ششم)، آموزشگاه کامپیوتر فرزانگان

مجتمع آموزشی امام علی(ع) در سال ۱۳۷۹ با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  تاسیس گردید و هم اکنون در فضایی مناسب و با بهره گیری از تکنولوژی روز و تجهیزات کارگاهی پیشرفته در حال فعالیت می‌باشد. این آموزشگاه دارای رتبه یک آموزشگاههای استان اراک در ارزشیابی آموزشگاهها  و مفتخر به داشتن عناوین مدیر و  مربی نمونه استان در چندین سال متوالی می باشد.

راه های ارتباطی

آدرس: اراک، خیابان محسنی، ابتدای کوچه محسنی

آموزشگاه آریان شبکه در سال 1380 به مدیریت خانم کبری  فیضی و اقای پیمان همدانچی تاسیس گردید و در مدت 18 سال سابقه خود تعداد بسیار زیادی کارآموز از این آموزشگاه با موفقیت فارغ التحصیل شده و موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مهارت از سازمان فنی و حرفه ای گردیده اند و هم اکنون بسیاری از آنها در مراکز مختلف مشغول به کار هستند. آریان شبکه بصورت تحصصی در اخذ دیپلم رسمی در شاخه های فنی و کار و دانش مانند دیپلم کامپیوتر، آموزش طراحی وب سایت و امنیت شبکه، برنامه‌نویسی، برنامه نویسی اندروید و … فعالیت دارد.

راه های ارتباطی

آدرس: رشت، خیابان بیستون، جنب موزه، بالای کفش ملی

از ویژگی های آموزشگاه کبیری می توان به مواردی از جمله کسب مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی، کسب رتبه نمونه در تمام شعب، کسب مقام اولین آموزشگاه با مجوز رسمی در کرج، کسب 25 سال سابقه آموزشی، دریافت دهها تقدیرنامه از سوی ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، آمار قبولی 98% در آزمون های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بالاترین آمار قبولی درآزمون های سازمان فنی حرفه ای اشاره کرد.

راه های ارتباطی

آدرس: کرج، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی

آموزشگاه فنی و حرفه ای فارسیان مشهد با هدف آماده سازی علاقمندان به کسب مهارت و ورود سریعتر به بازار کار، در 1389 فعالیت خود را آغاز نمود. در سابقه موفق این همه سال، هزاران دانشپذیر هستند که به بهترین شکل، آموزش دیده و وارد بازار کار شده اند. تجهیزات پیشرفته آموزشی در اختیار هر هنرجو و بهره گیری از مربیان برجسته، به ما در این موفقیت کمک کرده است.

مجتمع فنی فارسیان از آموزشگاه های حسابداری و کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: مشهد، حد فاصل معلم 36 و چهارراه دانشجو، پلاک 982

آموزشگاه فنی و حرفه ای خلاق درسال ۱۳۸۹ با هدف ارتقا سطح دانش و آموزش مهارت با مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاسیس گردید و در رشته های فناوری اطلاعات کامپیوتر(ICDL . فتوشاپ. طراحی سایت و برنامه نویسی ).امور مالی بازرگانی (حسابداری مقدماتی .تکمیلی ، نرم افزارهای حسابداری هلو . سپیدار . کارآفرینی و..) و خدمات آموزشی (مدیریت ومربیگری آموزشگاه ، پداگوژی و..)فعالیت می نمائید .

مجتمع فنی خلاق از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: همدان، میدان امام، خیابان بوعلی سر یخچال، جنب پاساژ مهدیه، وسط کوچه مخابرات

شرکت پایا با بیش از 15 سال سابقه ی خدمات آموزشی مهارتی با هدف توانمند سازی و تربیت افراد ماهر، خلاق و ارزش آفرین فعالیت میکند .این بخش از شرکت پایا با تمرکز بر آموزش در رشته فناوری اطلاعات با بیش از 30 حرفه ی تخصصی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر به ارائه ی خدمات آموزشی در رشته های مورد نیاز بازار کار میپردازد.

مجتمع فنی پایا از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، خیابان کارگر، اداره کل فنی و حرفه ای، مرکز فناوری های نوین، آموزشگاه پایا

 

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آفتاب دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای. برگزار کننده انواع دوره های آموزشی برای تمام سنین

مجتمع فنی آفتاب از آموزشگاه های کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: اهواز، اتوبان بهبهانی، نبش بازار اتوموبیل، طبقه فوقانی آموزشگاه فنی حرفه آفتاب ثبت 166

 

به عنوان واحد برتر آموزش های فنی حرفه ای استان مرکزی، دوره های مهارت محور آموزش حسابداری، کامپیوتر، گرافیک و حسابداری، برنامه نویسی و… را برگزار می نماید. همچنین این آموزشگاه در استان ارائه دهنده مدارک مهمی از جمله مدرک icdl و گواهینامه های لازم جهت دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش در شاخه های مختلف است.

مجتمع فنی عصر مهارت از آموزشگاه های کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: اراک، میدان شهدا،  کوچه پشت پاساژ اسلامی، ساختمان گلبرگ، طبقه دوم، آموزشگاه عصر مهارت

آموزشگاه صدر اندیشه مفتخر است با سابقه درخشان در زمینه آموزش و ارائه دوره های کاربردی برای بازار کار  در عرصه کارآفرینی و اشتغال زایی موفق عمل کرده و توانسته بسیاری از جوانان را در داخل و خارج از مرزهای ایران به اهدافشان برساند.

مجتمع فنی صدر اندیشه از آموزشگاه های کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، بر خیابان محتشم کاشانی، روبه روی کوچه 42، پلاک 15، آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه رشدینو، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، متشکل از متخصصان و مشاوران مجرب، در صدد برگزاری بهترین و معتبرترین دوره های آموزشی عمومی و تخصصی به صورت حضوری در رشت و به صورت مجازی می باشد.

مجتمع فنی رشدینو از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، بین آزمایشگاه رازی و چهارراه میکاییل، جنب خانه حقوق، ساختمان 181، طبقه 2، آموزشگاه رشدینو

 

نوین دانش یک خانواده آموزشی و خدماتی است ، تمرکز اصلی نوین دانش بر فعالیت های مالی حسابداری می باشد ، با این حال نوین دانش در فعالیت های آموزشی خود ، علاوه بر دوره های حسابداری ، در زمینه آموزش های کامپیوتری نیز فعالیت میکند.

مجتمع فنی نوین دانش از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، کوچه بهارستان 25، آموزشگاه نوین دانش

 

سوالات متداول

در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه های کامپیوتر مورد تایید فنی حرفه ای با ارئه مدرک معتبر پرداخته ایم. برای مشاهده لیست کامل آموزشگاه ها به همراه شماره تلفن، آدرس، موقعیت مکانی و دیگر اطلاعات صفحه را کامل مطالعه نمایید. از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای می توان موارد زیر را نام برد:

  • آموزشگاه عصرنخبگان (تهران)
  • آموزشگاه برگزیده نو (شیراز)
  • آموزشگاه مدرس (اصفهان)
  • آموزشگاه راشد (مشهد)
  • آموزشگاه سینا (رباط کریم) و …
  • داشتن مجوز فعالیت (از سازمان فنی حرفه ای یا دیگر سازمان های معتبر)
  • ارائه مدرک معتبر (داخلی و بین المللی)
  • مشخص بودن مکان فعالیت و راه های ارتباطی
  • داشتن سایت کاربردی با نماد اعتماد الکترونیکی
  • تنوع برنامه کلاسی و ارائه خدماتی مانند قسط بندی شهریه
  • داشتن سیستم های تک کاربره در کلاس های کامپیوتری
  • پشتیبانی قوی و ارائه خدمات پس از اتمام دوره آموزشی
  • موقعیت مکانی خوب و دسترسی به مترو یا اتوبوس و …

آموزشگاه های کامپیوتری که دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای هستند می توانند پس از اتمام دوره با معرفی شما به این سازمان مدرک معتبر و بین المللی با ارزش ترجمه ارائه دهند که هم برای استخدام هم برای مهاجرت کاربرد دارد. علاوه بر این امکان ارائه گواهینامه های لازم جهت اخذ دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ای در این آموزشگاه ها وجود دارد.

5/5 - (9 امتیاز)

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما