20 آموزشگاه حسابداری فنی حرفه ای در ایران

20 آموزشگاه حسابداری فنی حرفه ای در ایران

سال هاست که آموزش های آکادمیک و دانشگاهی در ایران پاسخگوی نیازهای بازار کار نیست. رشته حسابداری هم از این قاعده مستثنی نیست. در نتیجه علاقه مندان به این رشته پس از اتمام دوره تحصیلی خود ناچار به شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاه ها هستند. دوره های آموزش حسابداری باید از کیفیت مناسب برای ورود شما به بازار کار برخوردار باشند تا بتوانید از دانش حسابداری خود به صورت عملی و در محیط کار استفاده نمایید. پس افراد باید آموزشگاهی را انتخاب کنند که علاوه بر تخصصی بودن، بازار کار را هدف قرار داده باشد تا بتوانند پس از اتمام دوره بدون استرس و نیاز به گذراندن دوره دیگری وارد بازار کار شوند. آموزشگاه های فنی حرفه ای دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای هستند و می توانند از نظر کیفیت آموزشی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی رضایت شما را جلب کنند. از آنجایی که مخاطبین عصرنخبگان از دیگر شهرهای ایران نیز هستند و امکان حضور در تهران را ندارند در این مقاله سعی کرده ایم به مهم ترین سوال آنها که همواره از ما میپرسند؛ یعنی: “کلاس حسابداری کجا برم؟” پاسخ دهیم. در ادامه به معرفی 20 آموزشگاه حسابداری فنی حرفه ای در سراسر ایران پرداخته ایم تا بتوانید با مقایسه خدمات هرکدام انتخاب درستی داشته باشید. برای مشاهده لیست کامل آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای نیز می توانید از سایت اداره کل آن استان بازدید نمایید.

1. آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان

آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان با نظارت سازمان فنی و حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزش حسابداری به صورت تخصصی بوده و پس از اتمام دوره، اقدام به صدور مدرک رسمی و معتبر می نماید. این واحد آموزشی با دارا بودن سابقه 8 ساله در زمینه آموزش های بازار کار و با توجه به داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، همیشه جزء بهترین آموزشگاه های حسابداری در تهران بوده و سالانه مخاطبین زیادی را در رشته حسابداری به صورت حضوری و آنلاین آموزش میدهد. هم چنین موقعیت مکانی این واحد بیرون از طرح های ترافیک و آلودگی هوا بوده و به خاطر دسترسی راحت و نزدیک به وسایل نقلیه عمومی از قبیل مترو و اتوبوس، مورد استقبال خیلی از کارآموزان از نقاط مختلف استان تهران قرار گرفته است.

این واحد آموزشی در شرق تهران با توجه به داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، همیشه جزء بهترین آموزشگاه حسابداری تهران بوده و بیشترین مخاطب آموزش حسابداری بازار کار و نرم افزارهای حسابداری را به صورت حضوری و آنلاین داراست.

سام

سامانه آموزش مجازی عصرنخبگان

* قابل نصب روی ویندوز های 8 به بالا و اندروید 6 به بالا

سرعت

امنیت

مهارت

خدمات ناب آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان

آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان به عنوان واحد برتر آموزش های فنی و حرفه ای استان تهران، خدمات خاصی را در جهت جلب رضایت کارآموزان ارائه می دهد. خدماتی که در طی چندین سال ارائه شده است و مراحل آزمون و خطای خود را به خوبی پشت سرگذاشته است. خدماتی مانند:

  • برگزاری 70 ساعت کلاس آموزش حسابداری
  • تکرار دوره های رایگان (تا دو بار)
  • ارائه فیلم های آموزشی هر جلسه از کلاسهای عملی
  • استفاده از سایت کامپیوتر جهت تمرین بیشتر کارآموزان
  • پشتیبانی آموزشی (آنلاین) (از تاریخ 1399/11/12 این خدمت اضافه شده است.)
  • جلسه آشنایی با دوره رایگان برای انتخاب مطمئن کارآموز
  • ارائه مدرک فنی و حرفه ای (بین المللی)
  • معرفی شرکتهای جویای نیروی کار حسابداری به کارآموزان (کاریابی)
کلاس آموزش شغل حسابداری

راه های ارتباطی آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان

آدرس: خیابان پیروزی ، 100 متر بعد از متروی شیخ الرئیس ( ابن سینا ) ، به سمت کلاهدوز ، پلاک 866

Instagram
Telegram
LinkedIn

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و جزء بهترین آموزشگاه های حسابداری در اصفهان است. این موسسه با سابقه برگزاری بیش از صدها دوره حضوری و غیرحضوری با حضور اساتید برتر ایران در رشته های مختلف، رکن اثرگذاری در آموزش در سطح کشور است. این مجموعه با برگزاری نشست ها، سمینارها، دوره های کوتاه مدت و بلندمدت و کارگاه های تخصصی با اتکا به نیروهای خلاق و توانمند توانسته افرادی تعلیم دهد که پروژه های موفقی را در سراسر ایران اجرا کرده اند. به آن دسته از عزیزانی که ساکن اصفهان هستند و در کامنت ها از ما سوال میکنند کلاس حسابداری کجا برم؟ این اموزشگاه را پیشنهاد میکنیم.

آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه دانش پژوهان

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، محله 5، خیابان چهارباغ بالا، کوچه ۱۲، پلاک ۶۳

به جرأت میتوان گفت امکانات و تجهیزات آموزشگاه ایلیا در نوع خود بی نظیر بوده و نه تنها در سطح استان بلکه میتوان ادعا کرد جزو آموزشگاههای برتر در سطح کشور است.

  • محیط آموزشی مناسب در ۳ واحد مجزا ، شامل ۵ سایت کامپیوتر ، مشتمل بر بیش از ۷۰ سیستم
  • مجهز به شبکه
  • ویدئو پرژکتور
  • کلاس های تئوری و کارگاه های عملی
آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه ایلیا

راه های ارتباطی

آدرس: کرمان، خیابان شهید بهشتی، نبش کوچه شماره ۵

موسسه سخن روز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات فنی کشور با بیش از هزار فارغ التحصیل از سراسر کشور، پیشروی مهارت هایی است که همواره تلاش می کند توازن منطقی بین نیازهای بازار کار و توانایی فنی متقاضیان جهت ورود به بازار کار را ایجاد نماید و با ارایه آخرین روش های آموزشی و کادر مجرب اساتید که علاوه بر تحصیلات آکادمیک در صنعت و هنر نیز مشغول بکار می باشند به هنر آموزان آموزش های لازمه را ارائه نماید. دپارتمان های آموزشی این مجموعه هریک با بهره مندی از تیم علمی مجرب در شاخه های مختلف مشغول به خدمات آموزشی مربوطه می باشند.

آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه سخن روز

راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان پیروزی،نرسیده به چهارراه کوکاکولا( مترو نبرد)، نبش اکبری، پ 27، ط اول

مجتمع فنی و حرفه ای اندیشه آراد برگزار کننده کلاسهای آموزشی و مهارتی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، حسابداری و امور مالی و بازرگانی ، هنرهای تجسمی و رباتیک و چرتکه و … است.

مجتمع فنی اندیشه آراد از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: اسلامشهر- ابتدای خیابان زرافشان ، نبش کوچه 2 ، مجتمع فنی اندیشه آراد

آموزشگاه سپیدار، جزء قدیمی ترین، پر مراجعه ترین و بهترین آموزشگاه حسابداری در تبریز واقع در شمال غرب ایران با بیش از 18 سال سابقه درخشان آموزشی با مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور که در رشته های بازار کار محور خصوصا : برنامه های حسابداری، رشته کامپیوتر و دیگر رشته ها (تعمیرات موبایل، برنامه نویسی و …) و ارائه مهارت های لازم جهت اخذ دیپلم کاردانش فعالیت میکند.

آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه سپیدار

راه های ارتباطی

آدرس: تبریز، خیابان امام، ایستگاه تپلی باغی به سمت آبرسان نرسیده به بانک سپه ( قوامین )

شبستری با بیش از ۲۹ سال تجربه آموزشی و مشاوره ای افتخار دارد بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری در ایران، امکان فراگیری علوم کاربردی و تکنیکهای کسب و کار را برای کلیه علاقه مندان فراهم بیاورد. این مرکز با کادری مجرب ، نیل به موفقیت و ارتقاء تجربه و دانش فنی علاقه مندان محترم را همواره بر دوش خود احساس کرده و تا کنون دوره های متعددی برای ادارات ، کسب و کارهای گوناگون و اقشار مختلف برگزار نموده است .

آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه شبستری

راه های ارتباطی

آدرس: قم، خیابان ارم، جنب هتل ارم، کوی ۱۶، پلاک ۱۶

مجتمع آموزشی چمران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت سعی بر آن دارد تا با فراهم کردن متد و روش مناسب و اساتید با تجربه و کادری مجرب محیطی کاملا متناسب جهت فراگیری مهارت شغلی در زمینه های مختلف فراهم نماید و به عنوان آموزشگاه حسابداری دارای مجوز سازمان فنی و حرفه ای، امکان معرفی به آزمون جهت اخذ مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را برای کارآموزان فراهم کرده است.

آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای در ایران - آموزشگاه چمران

راه های ارتباطی

آدرس: اهواز، خ نادری، بین ادهم و گندمی، روبروی بانک انصار، مجتمع آموزشی چمران

آموزشگاه فنی و حرفه ای میثاق علم واقع در شهر پاکدشت میباشد. امروزه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می گردد و هر نوع سرمایه گذاری کلان در بخشهای مختلف اقتصادی نیازمند به برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی و توسعه منابع این نیرو می باشد. نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه ایمان به کرامت و ارزش والای انسان یکی از راههای تامین قسط و عدل، استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز همبستگی ملی را استفاده از علوم و فنون و تجارب پیشرفته بشری و تلاش در پیشبرد آنها می داند.

مجتمع فنی میثاق علم از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: پاکدشت-میدان پارچین ، جنب دانشگاه پیام نور ، مجتمع فنی میثاق علم

مجتمع آموزشی حجتی نو زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1354 فعالیت خود را آغاز نموده است. این آموزشگاه در زمینه ارائه خدمات آموزشی مربوط با رشته های فناوری اطلاعات و امور مالی و بازرگانی با اتکاه به مجوز صادره از سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت می نماید. رسالت اصلی این مجتمع آموزشی تبدیل دانایی به توانایی در جوانان و گامی مهم در راستای کیفیت و عزت نفس برای شخص دارای مهارت است.

مجتمع فنی حجتی نو از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: شیراز _چهارراه پارامونت، روبروی مجتمع تجاری زیتون، ساختمان آپادانا، طبقه اول ، آموزشگاه منتخب (حجتی نو سابق)

مجتمع آموزشي عصردانش از سال 1388 فعاليت خود را در زمينه آموزش دوره‌هاي عمومي و تخصصي كامپيوتر، حسابداري، برق، معماری و عمران را در اردبیل زير نظر سازمان آموزش فني و حرفه‌اي استان با دوشعبه مستقل در بهترین نقاط شهر آغاز نموده است.  مدیریت کل مجتمع برعهده جناب آقای دکتر شهرام جمالی، دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی می‌باشد. حضور ایشان که تنها دکتری کامپیوتر استان می‌باشند، زمینه ساز اقبال وسیع کارآموزان، موسسات و دستگاه‌های مختلف استان به این موسسه شده است. ضمناً نظارت مستقیم ایشان بر امور آموزشی و مدیریتی موسسه، ضامن کیفیت موسسه بوده است.

مجتمع فنی عصر دانش از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس:

شعبه 1:  اردبیل، عالی قاپوبه 50 متر بسمت باغمیشه، روبروی مسجد عالی قاپو ، آموزشگاه حسابداری عصر دانش
شعبه 2: اردبیل، مابین میدان شریعتی و سه راه دانش، روبروی داروخانه دکتر عاشوری ، آموزشگاه حسابداری عصر دانش

مجتمع فنی زاگرس با این دید در سال ۱۳۸۳ پا به عرصه آموزش نهاد و هم اکنون با تجهیزات مجهز ، به روز و فضای آموزشی استاندارد ، علاوه بر آموزش دوره های  تخصصی بر اساس نیاز بخش صنعت در استان ،در حال توسعه آموزش خود به خارج از مرزهای استان می باشد که با  مراکز مهم آموزش در سراسر کشور رقابت تنگاتنگی را ایجاد نموده است.

مجتمع فنی زاگرس از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: قزوین – میدان میرعماد (به سمت عدل)، کوچه کاروان، پلاک ۱۶۴، آموزشگاه حسابداری زاگرس

آموزشگاه فنی و حرفه ای فارسیان مشهد با هدف آماده سازی علاقمندان به کسب مهارت و ورود سریعتر به بازارکار در 1389 فعالیت خود را آغاز نمود. در سابقه موفق این همه سال هزاران دانشپذیر هستند که به بهترین شکل، آموزش دیده و وارد بازار کار شده اند. تجهیزات پیشرفته آموزشی در اختیار هر هنرجو و بهره گیری از مربیان برجسته، به ما در این موفقیت کمک کرده است.

مجتمع فنی فارسیان از آموزشگاه های حسابداری و کامپیوتر

راه های ارتباطی

آدرس: مشهد، حد فاصل معلم 36 و چهارراه دانشجو، پلاک 982، آموزشگاه فارسیان

شرکت پایا با بیش از 15 سال سابقه ی خدمات آموزشی مهارتی با هدف توانمند سازی و تربیت افراد ماهر، خلاق و ارزش آفرین فعالیت میکند .این بخش از شرکت پایا با تمرکز بر آموزش در رشته فناوری اطلاعات با بیش از 30 حرفه ی تخصصی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر به ارائه ی خدمات آموزشی در رشته های مورد نیاز بازار کار میپردازد.

مجتمع فنی پایا از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، خیابان کارگر، اداره کل فنی و حرفه ای، مرکز فناوری های نوین، آموزشگاه پایا

 

آموزشگاه فنی و حرفه ای خلاق درسال ۱۳۸۹ با هدف ارتقا سطح دانش و آموزش مهارت با مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای تاسیس گردید و در رشته های فناوری اطلاعات کامپیوتر(ICDL . فتوشاپ. طراحی سایت و برنامه نویسی ).امور مالی بازرگانی (حسابداری مقدماتی .تکمیلی ، نرم افزارهای حسابداری هلو . سپیدار . کارآفرینی و..) و خدمات آموزشی (مدیریت ومربیگری آموزشگاه ، پداگوژی و..)فعالیت می نمائید .

مجتمع فنی خلاق از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: همدان، میدان امام، خیابان بوعلی سر یخچال، جنب پاساژ مهدیه وسط کوچه مخابرات، آموزشگاه خلاق

 

آموزشگاه رشدینو، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، متشکل از متخصصان و مشاوران مجرب، در صدد برگزاری بهترین و معتبرترین دوره های آموزشی عمومی و تخصصی به صورت حضوری در رشت و به صورت مجازی می باشد.

مجتمع فنی رشدینو از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، بین آزمایشگاه رازی و چهارراه میکاییل، جنب خانه حقوق، ساختمان 181، طبقه 2، آموزشگاه رشدینو

 

 

 

نوین دانش یک خانواده آموزشی و خدماتی است ، تمرکز اصلی نوین دانش بر فعالیت های مالی حسابداری می باشد ، با این حال نوین دانش در فعالیت های آموزشی خود ، علاوه بر دوره های حسابداری ، در زمینه آموزش های کامپیوتری نیز فعالیت میکند .

مجتمع فنی نوین دانش از آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، کوچه بهارستان 25، آموزشگاه نوین دانش

 

علم و دانش تبریز با شعار “کیفیت آموزش ” تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری دوره های آموزشی با بالاترین کیفیت را دارد.همچنین تمامی آموزشها مطابق با نیاز بازار کار بوده که مزیت این روش بدین صورت است که کارآموزان پس از پایان دوره آماده حضور در بازار کار بوده و در کمترین زمان ممکن در واحدهای صنعتی و اداری و خدماتی مشغول به کار می شوند.

مجتمع فنی علم و دانش از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان، جنب بانک ملت، کوچه ناصحیه اول، پلاک 19، طبقه اول، آموزشگاه علم و دانش

 

آموزشگاه نوتاش در یکم مهر ماه 1384 بصورت رسمی کار خود را آغاز نمود.
این آموزشگاه با هدف تبدیل علاقه‌مندان یادگیری در حوزه کامپیوتر،حسابداری،خدمات آموزشی زبان ، هنرهای تجسمی آغاز به کرده است و توسط مهندس دادراست مدیریت می‌شود.

مجتمع فنی نوتاش از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس:تهران، ملارد، مارلیک، خیابان 20متری کسری، پلاک 75، آموزشگاه نوتاش

 

آکادمی آموزشی جهش به عنوان یکی از پرمخاطب ترین آموزشگاه های کشور، همواره خدمات آموزشی و پشتیبانی خوبی را به دانش پذیران خود ارائه داده است. با توجه به افزایش استفاده کنندگان از بسته های آموزش غیرحضوری، وظیفه خود میداند تا شرایط پشتیبانی و آموزشی خوبی را فراهم آورد تا بتواند رضایت دانش پذیران غیرحضوری خود را نیز همانند دوره های حضوری جلب نماید. لذا در صدد برآمد تا با یک برنامه ریزی منسجم، به صورت آنلاین و مجازی ، از بسته های غیرحضوری پشتیبانی نماید.

مجتمع فنی جهش از آموزشگاه های حسابداری

راه های ارتباطی

آدرس: اصفهان، ولیعصر، دکتر حسابی، خیابان جانبازان، خیابان عرفان، آموزشگاه جهش

 

5/5 - (21 امتیاز)

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید میشه آموزشگاه حسابداری خوب در استان البرز معرفی کنید

    پاسخ
  • سلام من میخوام حسابداری یاد بگیرم و هیچ چیزی بلد نیستم باید چیکار کنم ممنون

    پاسخ
  • سلام و درود
    برای افراد ساکن شهر قزوین چه پیشنهادی دارید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      26 مهر, 1400 12:51 ب.ظ

      سلام بسته آموزشی بهترین پیشنهاده برای شما عزیزان که نمی تونیم در خدمتتون باشیم

      پاسخ
  • امیررضا رجبی
    17 مهر, 1400 10:15 ب.ظ

    ممنون از لیست آموزشگاه حسابداری

    پاسخ
  • زرین حساب
    2 مرداد, 1400 2:54 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    بنده از سال ۸۹ در استان ایلام دارای آموزشگاه با مجوز فنی و حرفه ای هستم(آموزشگاه زرین حساب) بجز کلاس های تئوری و… دارای ۲ کلاس عملی و ۱۸ سیستم تحت شبکه هستیم که در زمینه حسابداری آموزش میدیم.
    کلیه کادر آموزشگاه دارای تحصیلات تکمیلی بوده و همکاران ما در دپارتمان مالی دارای دکتری با سابقه حداقل ۱۰ سال تجربه عملی و آموزشی هستن
    بعنوان اولین آموزشگاهی هستیم که حتی از استانهای همجوار مثل کرمانشاه برای آموزش حسابداری عملی و همچنین یادگیری نرم افزار های حسابداری به ما مراجعه میکنن
    ۰۹۱۸۹۴۱۶۹۵۰

    پاسخ
    • مدیر سایت
      3 مرداد, 1400 12:13 ب.ظ

      سلام ممنون که برامون کامنت گذاشتید
      لطفا آدرس سایت آموزشگاهتون رو هم بذارید برامون

      پاسخ
  • واقعا آموزشگاه عصرنخبگان خیلی قوی کار میکنه منکه راضیم از آموزشگاه

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر دوره ای دارید که کامل حسابداری رو یاد بگیرم یه جا ثبت نام کنم؟ هیچی بلد نیستم از حسابداری

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما