هاشور زدن در ایلوستریتور

در این قسمت از آموزش ایلوستریتور رایگان به نحوه هاشور زدن روی اشیا در نرم افزار ایلوستریتور پرداخته ایم. هاشورها معمولا خطوط مورب و نامرتبی هستند که در اطراف شکل ها ایجاد میشوند. هاشور زدن را میتوان یک سبک کاری برای رنگ آمیزی دانست و به عنوان یک تکنیک دیجیتالی در تصویرسازی به آن نگاه کرد.

خرید پکیج آموزش ایلوستریتور

  • موارد استفاده

از این قابلیت و ویژگی در بسیاری از طرح ها و بنرها برای ایجاد زیبایی بیشتر استفاده میشود. هم چنین برای افرادی که در سبک نقاشی دیجیتال کار میکنند نیز بسیار پرکاربرد است. در طراحی لوگو، آرم و نشانه ها نیز میتوان به جای استفاده از رنگ های تخت، از این ترفند برای جذابتر کردن کار استفاده کرد. برای انجام این افکت تنها کافی است تنظیمات پنجره Scribble Option از منو Effect را متناسب با طرح خود تغییر داده تا یک طرح جذاب خلق کنید.

  • مزایای هاشور زدن چیست ؟

فیلتر هاشور، برای دور خط ها نیز استفاده میشود و به راحتی میتوان آنرا به stroke نسبت داد. از دیگر مزایای استفاده از این فیلتر این است که میتوان به راحتی آن را ویرایش کرد و فاصله ها و میزان پیچش و خمیدگی و … رو مجددا تنظیم کرد. از روش های دیگری مانند ماسک و یا پترن کردن نیز برای هاشور دستی اشیا میتوان استفاده کرد، اما کار به مراتب دشوارتری است.

شرکت در دوره آموزش ایلوستریتور

آموزش ایجاد هاشور بر روی اشیا در ایلاستریتور

فیلم آموزش هاشور زدن در ایلوستریتور در آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک بین المللی توسط سرکار خانم زارعی استاد دوره های گرافیک فنی حرفه ای تهیه و منتشر شده است. شما میتوانید با عضویت در صفحه اجتماعی عصرنخبگان و یا پنل اطلاع رسانی سایت از جدیدترین فیلم های آموزشی رایگان مطلع شوید. هم چنین در قسمت دیدگاه ها در انتهای صفحه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش دوره های کامپیوتر بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما