آموزش گروه معین در نرم افزار حسابداری همکاران سیستم

حساب معین در سطح پایین تری نسبت به حساب کل قرار دارند. در واقع ریز حساب های کل هستند و چنانچه بخواهید گزارشی از حساب های کل ارائه دهید؛ حساب های جزئی تری نیاز است که از حساب های معین استفاده میکنیم. در فیلم آموزش گروه معین در نرم افزار همکاران سیستم به تعریف و بررسی تمامی آیتم های موجود در پنجره حساب معین خواهیم پرداخت. مطالب آموزشی مورد بررسی در این جلسه شامل موارد زیر میباشد:

  • ماهیت حساب
  • حساب طرف مقابل خلاف ماهیت
  • حساب تفصیلی

مشاهده رایگان فیلم‌های آموزش همکاران از مقدماتی تا پیشرفته

ماهیت حساب

در این قسمت از پنجره گروه معین با 4 آیتم بدهکار طی دوره، بدهکار پایان دوره، بستانکار طی دوره و بستانکار پایان دوره روبه رو هستیم که مانده این حساب ها باید در طی سال باید بدهکار/بستانکار باشد.

نکته : ماهیت حساب برای یک سری از حساب ها مانند حساب های سود و زیان مهم نمیباشد.

حساب طرف مقابل خلاف ماهیت

آیتم بعدی در پنجره گروه معین حساب طرف مقابل است که به حساب هایی با ماهیت مقابل هم گفته میشود. به طور مثال حساب پرداختنی نقطه مقابل حساب دریافتنی است.

در این مرحله، اولین قدم تشخیص ماهیت بدهکار و بستانکار بودن حساب ها است.

بسته آموزش کامل نرم افزار همکاران سیستم از صفر تا صد

ارتباط معین با سطوح تفصیلی در پنجره گروه معین در همکاران سیستم

در این قسمت میتوان یک حساب معین را در هریک از سطوح (چهارم، پنجم یا ششم) با یک یا چند نوع از سطوح تفصیلی موجود مرتبط نمود تا در هنگام صدور اسناد حسابداری فقط تفصیلی های مرتبط شده مشاهده شوند که این امر در جلوگیری از اشتباه و هم چنین سهولت در کاربری موثر است.

تفصیلی شناور به این معناست که هر حساب تفصیلی میتواند به هر تعداد حساب معین ارتباط داده شود.

  • فیلم آموزش معرفی گروه معین در همکاران سیستم

آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم در شرق تهران با انتشار فیلم های آموزشی از سرفصل های کاربردی و مهم نرم افزار همکاران سیستم در مدت زمان کم و با بیان گویا و ویژه بازار کار سعی در بالا بردن سطح دانش و مهارت علاقه مندان در کار با نرم افزار همکاران داشته است.

فیلم آموزش گروه معین در نرم افزار حسابداری همکاران سیستم برای اولین بار توسط  تیم حسابداری آموزشگاه عصرنخبگان تهیه و منتشر شده است. شما میتوانید پس از مشاهده این ویدئو آموزشی در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد و یا انتقاد در پایین همین صفحه از طریق قسمت دیدگاه ها ما را مطلع سازید.

 

ضمنا هرآنچه که از آموزش نرم افزارهای مطرح حسابداری بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما