تهیه گزارش مرور حساب ها در همکاران سیستم

پنجره مرور حسابها جایی است که شما میتوانید گردش و تراز یک حساب را در هریک از سطوح حسابداری (گروه، کل، معین، تفصیل) مشاهده کنید. همچنین براساس ارتباطی که بین سطوح و نیز تفصیل با سطوح دارد، امکان ردیابی گردش یک حساب از کل به جز و یا از جز به کل وجود دارد.

نکته :

بطور پیش فرض گزارش مرور بدون فیلتر باز می‌شود، که لازم است جهت مشاهده مانده حساب‌ها برروی یکی از سطوح کلیک نمایید.

اطلاع از شرایط شرکت در کلاس های حضوری همکاران سیستم

  • پنجره مرور حساب ها

پنجره مرورحسابها در هر نرم افزار حسابداری جزء پرکاربردترین پنجره هاست. شما در این پنجره می‌توانید تراز آزمایشی چهارستونی و گردش حسابها در سال جاری را مشاهده نموده و از قابلیت‌های خاص این نرم افزار بهره مند شوید. باید این نکته را در نظر گرفت هنگامی که از مرور تفصیل گزارش می‌گیریم، اعداد و ارقام به تنهایی معنای خاصی را در بر نمی‌گیرند، مگر آنکه نسبت به یکی از سطوح حسابداری سنجیده شوند.

نکته :

به ازای هر شماره پیگیری، یک رکورد وجود دارد که میتوان از آن مانند یک سطح حساب تراز تهیه کرد. در واقع شماره پیگیری های نمایش داده شده در این بخش نتیجه گردش هر شماره پیگیری در اسناد صادر شده میباشد.

دریافت بسته کامل آموزش غیرحضوری نرم افزار حسابداری همکاران سیستم

فیلم آموزش گزارش مرور حساب ها در نرم افزار همکاران سیستم توسط آقای اکبر مهدیزاده مدرس دوره های حسابداری کاربردی در آموزشگاه عصرنخبگان نمایندگی درجه یک شرکت همکاران سیستم تهیه و منتشر شده است.

شما میتوانید پس از مشاهده فیلم در صورت بروز هرگونه مشکل در انتهای همین صفحه در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. همچنین میتوانید اخبار عصرنخبگان را از طریق عضویت در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش نرم افزارهای مطرح حسابداری بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما