تقسیط در نرم افزار سپیدار

در این قسمت از آموزش نرم افزار سپیدار به مبحث تقسیط در نرم افزار سپیدار پرداخته ایم. یکی از بارزترین کارهایی که حسابداران در شرکت ها چه کوچک چه بزرگ انجام میدهند، قسط بندی دریافتی ها یا پرداختی هایشان است. فرض کنید یک محصولی را خریداری کرده اید و یا به بانک مقروض هستید در این صورت میتوانید پرداختی خود را به صورت اقساط انجام دهید. علاوه بر این میتوانید عملیات تقسیط را در نرم افزار مربوطه شرکت ثبت کنید. در این فیلم آموزشی عملیات تقسیط در نرم افزار سپیدار را آموزش داده ایم. با ما همراه باشید.

تقسیط در سپیدار انواع مختلفی دارد شامل وام کارمندی، فاکتور فروش و خرید، رسید انبار و … که بسته به انتخاب هر کدام از آنها فیلدهای مربوطه را باید پر کنید. در نهایت نرم افزار به صورت خودکار عملیات قسط بندی را برای شما انجام میدهد.

کلاس آموزش حضوری و آنلاین نرم افزار سپیدار

آموزش قسط بندی در نرم افزار سپیدار

فیلم آموزش انجام عملیات تقسیط در نرم افزار سپیدار توسط آقای اکبر مهدیزاده مدرس دوره های حسابداری بازار کار در آموزشگاه عصرنخبگان به عنوان تنها آموزشگاه فنی حرفه ای که گرید طلایی نمایندگی سپیدار را در اختیار دارد تهیه و منتشر شده است. پس از مشاهده فیلم، در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد و یا انتقاد میتوانید آنرا در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست. ضمنا با عضویت در صفحه یوتیوب عصرنخبگان از جدیدترین آموزش های رایگان ما باخبر شوید.

ضمنا هرآنچه که از آموزش نرم افزارهای مطرح حسابداری بخواهید، میتوانید در لینک های زیر مشاهده فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر آموزش های رایگان

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نیلوفر احمدی
    15 شهریور, 1399 8:55 ق.ظ

    سلام و وقت بخیر
    میخواستم خواهش کنم همانگونه فروش برای کالا ( همان مصالح و سنگهای ساختمانی) در شرکت های تولیدی در سپیدار را آموزش عالی دادید ، برای فروش خدمات هم مثالی بیاورید و همینطور برگشت از آن
    ممنونم از آموزشتان و هم از ارزشگذاری جهت مشاهده و پاسخگویی به کامنت های سایتان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما